ІнтернетНовини

Google вирішив продати Zagat

Google купив Zagat в 2011 році, сподіваючись додати огляди ресторанів в результатах пошуку, але ця мрія тихо вмирає. З чуток, Google продала Zagat компанії The Infatuation, платформі для відкриття ресторанів, повідомляє UaLinks. Новий власник збереже Zagat, як окремий бренд і збільшить його частку на ринку, допомагаючи йому з «технологічною платформою», яка надає «більш значиму альтернативу» краудсорсінговим сайтам огляду, таким як Yelp. Умови угоди не є загальнодоступними. Слід зазначити, що Google купив Zagat за 151 млн доларів.

Як причина продажу Zagat?

Google не сказав, чому він продає Zagat, але бренд переживає не найкращі часи. Його списки були швидко інтегровані в Карти та інші сервіси Google, але він практично не працював з 2013 року до випуску переробленого додатки Zagat і веб-сайту в 2016 році. Google навіть почав приділяти пріоритетну увагу своїм власним відгуками користувачів над Zagat. Простіше кажучи, Zagat припинив рости, поки його суперники ставали все більш популярними.

Вам буде цікаво: Google заблокує всю рекламу криптовалюти.

У зв’язку з цим продаж може бути вигідним. У Google вдосталь грошей, але він не бачить сенсу утримувати бренд, який не розвивається. Слід зазначити, що для Zagat така ситуація є шансом відновити свій статус і адаптуватися до сучасної епохи.

Tags

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close